دکل تاکتیکی جمع شو Bi-stable reeled composite Mast

سازه های دوپایدار کامپوزیتی به سازه هایی گفته می شود که در دو حالت هندسی پایدار هستند. ما تکنولوژی طراحی و ساخت این سازه ها را در دست داریم.

محصولات دوپایدار کامپوزیتی فعلی ما:
دکل کامپوزیتی جمع شو
سه پایه تاکتیکی جمع شو
رولاپاد نصب دوربین و نور

۱- دکل های کامپوزیتی جمع شو (تاکتیکی):
این دکل ها در دو حالت رول و تیوب (مقطع C) پایدار هستند و قابلیت بارگذاری دارند. با تکنولوژی به کار رفته در این سازه ها می توان یک دکل بسیار بلند (برای مثال ۷ متری) را در حالت جمع شده، در یک کوله پشتی حمل کرد. این سازه ها از کامپوزیت های پلیمری تقویت شده با الیاف ممتد ساخته می شود و با پارچه پلی استر یا پلی آمید پوشش داده می شوند.
دکل های جمع شو به کمک یراق آلات و طناب مهاری در زمان بسیار کوتاهی برپا می شوند و یک دکل ۵ متری در زمان کمتر از ده دقیقه نصب و کمتر از ۳ دقیقه جمع می شود.

در مجموع، ویژگی های این دکل ها عبارتست از:
۱- سبکی ( حداکثر وزن کمتر از ۹۰۰ گرم در هر متر)
۲- سرعت نصب
۳- حجم کم (حجم جمع شده ی دکل ۷ متری استوانه ای به قطر ۲۵ و ارتفاع ۳۲ سانتی متر می باشد)
۴- مقاوم در برابر شرایط محیطی (بدلیل استفاده از کامپوزیت های پلیمری، به شدت در محیط های خوردنده و نمکی مقاوم است)
۵- عبور دهی امواج ( دکل های فلزی نصب آنتن، چالش نویز پذیری آنتن را دارند، در حالیکه در این دکل از فلز استفاده نشده و ماده ی تقریبا شفاف رادیویی محسوب می شود)
۶- استحکام و قابلیت بارگذاری
۷- یراق آلات سبک (کمربندهای آلومینیومی، طناب های مهاری و میخ های تثبیت و کپ بالایی و پایینی دکل که همگی آن ها به همراه دکل درون یک کوله پشتی جا شده و با وزن کمتر از ۱۲ کیلوگرم برای دکل ۵ متری و متعلقات آن براحتی توسط کاربر حمل می شود)

برای دانلود کاتالوگ محصولات روی نام هر یک کلیک کنید: